Blogger Layouts

♥ Disaat aq menCINTAIMU ♥

22 January 2012

x de tajuk...

hai.hai..hai...as salam semua...n gud monink..lame betul rasenye aku x update aku punye blog..x tau nk tulis ape..arini tibe2 rase rajin la pulak..tajuk x de sebenarnye.ikt je nk tulis ape pun..hehehe..
arini,mmg membosankan,yelah ank2 tdo lg...my hubby g keje kul 2 bru blik...skg ni seme org dh start cuti dh kan semaam.so rase sunyi pulak kat appartment rumah aku ni..depan,kanan seme x de..blakang rumah pulak mane ade blok lg dh..rumah aku je blok last n aku rmh last ...hehehehee
lagi ape aku nk tulis ni...adesss..duk mikir2 cari idea ni..esk tahun baru cina dh..so knp ngan tahun bru die erk..mlm esk en hubby dh keje mlm..mti x tdo sampai pg la aku..takooootttt...ye lah rumah hujung skali..pas2 seme jiran dh blik kg..sederet ngan rumh aku ni..ade 2 buah rmh je kot x yg blik kg...17 lg seme kosong x de org..
niat dihati mmg nk blik kg ari2,tp memikirkan nti bulan 4 nk blik lg...ermm..terpaksa batalkan hasrat 2...ye lah..blik pun nk kena pakai money kan..xkan nk isi minyak kete gune air paip kot..huhhuuuu
lgpun kg aku bukannye1 jam perjalanan dh sampai..7 jam bru sampai betul2 depan rmh..hehehehee...
arini pulak x leh nk g mane2 coz ari hujan...baik duk rumah tgok tv,main lappy,main ngan ank2 lg baikkan..
pg ni bru aku rase tenang n damai ckit..coz x pyh nk dgr kete2 yg lalu lalang..ari ahad je blh mcm ni,,ari lain ..hurmm jgn arap la..
ok la cik blog lain kali aku update lg la ye..dh x de idea dh nk tulis ni..
adioosss
bye..dada tata titi tutu..
@@@SENYUM SOKMO@@@

No comments:

Post a Comment