Blogger Layouts

♥ Disaat aq menCINTAIMU ♥

2 December 2011

Andai ku tahu

andai ku tahu
kapan tiba ajalku
ku akan memohon
tuhan tolong panjangkan umur ku

andai ku tahu
kapan tiba masaku
ku akan memohon
 tuhan jangan kau ambil nyawaku
aku takut akan semua dosa-dosaku
aku takut dosa yang terus membayangiku

andai ku tahu
malaikatmu kan menjemputku
izinkan aku mengucap kata
taubat padamu
aku takut akan semua dosa-dosaku
aku takut dosa yang terus membayangiku

ampuni aku dr segala dosa-dosa ku
ampuni aku aku menangis ku bertaubat padamu
aku manusia yang takut neraka
namun aku juga tak pantas disyurga

andai ku tahu
kapan tiba ajalku
izinkan aku mengucap kata taubat padamu
aku takut akan semua dosa-dosaku
aku takut dosa yang terus membayangiku
ampuni aky dari segala dosa-dosaku
ampuni aku menangis ku bertaubat padamu 

No comments:

Post a Comment