Blogger Layouts

♥ Disaat aq menCINTAIMU ♥

14 December 2011

jalan2 hujung taun 2011

hai...assalamualaikum....selamat malam ...lame x update blog aku ni....ape korang buat skg ..hah?korang tau x ape yg membuatkan aku lame x update blog...INTERNET lembab la bro...malas n geram pun ada...skg bru line ok ckit kot....aku nk cite pasal aku g jalan2...hah...dr perak ke genting highlands(salah masuk jalan sebab 2 la samapi ke genting)hahahaa...pas2 ke kg halaman aku di terengganu la....
ok back to main tajuk yg diatas....jln2 2011....lama aku cuti 10 ari..tp bukan aku yg kene ambik cuti pun..en asben aku la...aku x pe nk cuti lame mane pun kan...huhhuu...

bermulalah perjalananku ke perak darul ridzuan (3 dec 2011)-(5 dec 2011)
ni kat hentian tanjung malim...rest kejap...
my baby n hubby...sudah sekian lame x cuti...kali ni ambik cuti kaw2 punye...rehatkan badan....
kat kampar,perak...tgu makanan sampai...lapar derrr.....
jemput makan semua....kuah durian..betul ke namenye ni,aku pun x ingat dh org pgil bubur durian ke serawa durian..ahhahaa...rohok nguh la blogger ni sorang...ni time g rmh mak sedare hubby aku kat malim nawar...
nyummm...nyummm...

time ni nk g pusing2 bandar baru kampar

tgu makanan sampai....mkn lg kejenye...kat gunung rapat

sesudah kenyang perut...menuju ke bandar ipoh...saat2 mlm terakhir d perak

otw nk blik tganu darul iman (5 dec 2011-10 dec 2011) balik ambik ank aku yg sulung..

masuk dalam kete terus boom....
tersalah masuk jalan...sampai ke puncak genting..hahahaa.....



dlm perjalanan ke tganu....n selamat sampai ke negeri kelahiran kami d kuala terengganu pd jam 9.30 mlm

bru blik dr rmh mbr baik aku azie



bawak ank aku
 jln2...di giant kuala terengganu

ni hari last cuti my hubby..esk ptg dh nk balik ke negeri aku n pemeli menetap di jinjang utara,kepong kuala lumpur
ok la cik blog lain kali kite jumpe lg ye.....
bye...dada tata titi tutu
@senyum sokmo@

No comments:

Post a Comment