Blogger Layouts

♥ Disaat aq menCINTAIMU ♥

17 November 2011

...aku pye bantal peluk...

Assalamualaikum...n selamat morning..hihii...tengah pg buta ni aku nk cite pasal "BANTAL PELUK AKU"heheheeee....x ada ape nk buat pepagi buta ni ..mata aku pun x ada beban lg...ank2 pun tengah sedap tdo...x org kacau la..best kan,duk layan blog sorang2...tenang je rase...hubby aku keje la,pg nti bru balik....
okehhh....back to main tajuk pg ni.....
           *               
ni lah die bantal peluk aku mlm2....hahahaa......MR.KAY/KAMARUL @ kat tempat keje mbr2 die pgil DATUK KAY...hahaha...ala..koya konon nye datuk kay asben
siti nur haliza..kakakaa....

ni lah keje hubby aku hari2 kat.. JABATAN PERUBATAN FORENSIK NEGARA,HOSPITAL KUALA LUMPUR
mule2 aku kawin mmg la takut kan...lg2 klu hubby kene keje mlm
x tdo la aku dbuatnye...pasang lampu 1 rumah...terang benderang rmh aku...berlarutan la smpai aku betul2 dh x takut...hahahaaa
sekali dtg bil..ambik kau..
ape yg di tengok kan x taula....bosan agaknye ni...x pun tgah tgu body sampai,


rest dulu...jemput makan sume....
ade sape2 nk tumpang x....1 org je blh..free aje..
kete alaf bru...x payah gune minyak petrol @ diesel
huhuhuuuu

ok la,cik blog lain kali kite jumpe lg
bye...dada tata titi tutu
@@@senyum sokmo@@@

No comments:

Post a Comment