Blogger Layouts

♥ Disaat aq menCINTAIMU ♥

5 November 2011

.....KAY & HUDA.....

..............Aku amat menyintaimu sehingga nafas terakhir.....Tiada ungkapan yang dapat aku ucapkan untuk menyatakan bahawa aku amat merinduimu,menyayangimu n mencintaimu setiap saat,detik n waktu.....aku menyintaimu kerana Allah n aku mendambakan cinta hakiki yang tulus dari hati yang suci....




Haaa....inilah die cinta hatiku.....EN.KAMARUZAN BIN MD SALEH...encem x...hihihi

                      24 mei 2008
engkaulah wanita hiasan dunia
      seindah hiasan adalah wanita solehah
             yang akan membahagiakan syurga
                   engkaulah seharum kuntuman
        di taman syurga menanti
    hadirnya seorang LELAKI
yang bernama SUAMI
           diiringi kasih setulus hati
     cinta sesuci murni
           

No comments:

Post a Comment