Blogger Layouts

♥ Disaat aq menCINTAIMU ♥

6 November 2011

YES !!!!!!!! Aku da ade blog..........hakk........hakkkk...hak.....

ASSALAMUALAIKUM....Selamat berkenalan kepada cik blogku yg diberi nama BICARA CHIENTA....Thanks to my pren miss Ibby,yg telah bersengkang mata dlm pembikinan blogku ini

 
 
 

OPPPPSSSS.........


Oleh sebab 1st aku sebagai blogger.....idea pun x dtg lg la derrrr.....mmmmm...owhhhh sguh panjang mmmm nye...heheheee....aku nk tulis ape erk...huhhh..hentam saje la labu.



 

P/S; aku masih x caye yg aku da ade blog sendiri beb...rase cam mimpi pulak
       PAP....aduhhhh....sakitnye pipi aku..hehehee......percaya sudah..


ok lah cik blog memori chienta...kemalasan melanda diri dh bermula nie..lain kali aku kan berjumpa ngan kamu lg utk menaip ape saje yg terlintas d fikiran.....lgpun jarum jam dh menunjukkan kul 1.40 pg ni...mate pun  dh mule berat n dh mule nk lentok ni...
bye...dadatatatititutu


*aku harap korang x jemu utk menjenguk blog ku yang bru nk bermula ni...ok...*
     @@@ SENYUM SOKMO @@@
                                

No comments:

Post a Comment