Blogger Layouts

♥ Disaat aq menCINTAIMU ♥

16 November 2011

....kuage aku....

Assalamualaikum n selamat pg yg membuta...huuhuhu...korang pasti sdang nyenyak tdo kan...almaklumla skg dh nk pg dh pun...kul 5.30 a.m....aku pulak masih x lentok lg...penangan air neskopi la ni punye pasal......nasib baik hubby aku keje mlm,klu x mesti dh dpt bebelan free....hohoohooo
di ketenangan tengah2 pg yg sepi ni
..ceewahhh....
aku nk cite pasal kuage kesayangan aku d kg la...rindu sgt2 dh ni....hehheeee

  ni lah die ayah kesayangan aku...EN.ABDULL ROF
....along terlalu rindukan masakan ayah tau x....bukan masakan aje rindu...dgn ayah sekali la rindu....
aku selalu nk try masak...mcm ayah aku masak tp.....kasihan sekali
lsg x menjadi tau....huhuhuu
ni pulak ma kesayangan aku la PN.GHAZILAH
garang tau...jgn main2 kene blajar betul....huhuuu
skg ni ma aku terlalu bz...coz skg ni ma bakal seorang siswazah...congratulation ma coz hasrat ma 15 thun dulu akhir nye tercapai jgk...dulu ma aku terpaksa tangguhkan hasratnye utk smbung blajar demi membesarkan kami adik-beradik...
ni angah aku...SYAKINI....skg ni penuntut di USM,Pulau Pinang....dlm jurusan teknologi bioproses...ni jgk la bakal pemegang ijazah sarjana muda n bakal pegawai tentera akan datang...insyaallah kalau ada rezeki...klu dpt cuti pun terpaksa di pendekkan cutinye coz latihan palapes punye pasal...syg klu nk berhenti pun...mmg lasak giler die ni nampak je lembik...tp....2 dia...tulang besi urat dawai..kahh...kahh...
ni adik pempuan bongsu aku..HUSNA..skg ni duk tgu kputusan exam pmr leee....
suke sgt bergaya ni...hah..jangan disangka tau...hohohooo.....x tau la dpt brape...mintak2 street A la sume..amin....

ni adik aku yg bongsu skali....sorang je laki...die la abg die la adik...ARIF...
tahun depan exam uspr la die...suke sgt buli kakak2 die tau...angah,acik n aku selalu kene ketok kepale ngan die...
hahahaaaa
almaklumla sorang2 duk jauh
tinggal die je kat rmh...klu blik kakak2 die...haaaaa
siapla die kejekan tau...sakit sgt...kadang2 sampai menangis
hahaahaaa......

ape pun alg selalu n terlalu terlalu rindukan korang...x sabar dh ni nk blik kg....
ok lah cik blog lain kali kiter  jumpe lg yeeeee
bye...dada tata titi tutu
@@@senyum sokmo@@@

2 comments: