Blogger Layouts

♥ Disaat aq menCINTAIMU ♥

25 November 2011

blik kg lg ke kakak

Assalamualaikum...n selamat mlm..dh lame aku x update blog aku yg satu2nye ni...sebenarnye mls n x ada cite yg menarik utk dikongsikan...tp mlm ni tgan ni gatal je nk tekan2 lappy ni...aku nk cite pasal ape erk...entah la,ikt je ape yg terlintas n jari2 yg menekan ni.....ari ni ank aku soleha blik kg... kat tganu la mane lg kan...huuhuu...suke sgt bile babah die izinkan die blik kg dgn toksu n cikna die...


ari ni kul 10 pg td diorg bertolak ke kg halaman....suke sgt die 2...sampai dh x ingat nk salam,cium kat ibu,babah n adik die...dh x sabar nk naik kete....x nangis la die,coz dh biase blik kg ngan tokma n tokki die sbelum ni....bile aku tye kak soleha nk g mane ni...nk main banjir katenye...x tau la fhm ke x ape banjir 2...ye... n mmg rumah aku kat kg banjir skg ni... rmh aku depan sungai buluh gading..tp x la seteruk zaman2 ma aku dulu...skg ni empangan kenyir dh siapkan..x la diorg lepaskan air lg.....tp naik jgk la air kat dapur n atas tangga..

ptg td aku col acik aku, nk tye dh samapai ke belum..rupe2nye ada kat kuantan nk tdo kat sane mlm ni...esk bru bertolak nk blik tganu...emmm....berjalan saje soleha ni...mcm ibunye jgk la kuat berjln n mmg suke berjln....hihihi....nti 6 hb 12 bru aku bertolak blik tganu dr perak...coz nk g jln2 dulu...sedih jgk soleha x ikut same...tp x pe la..nti blh bawak g jln2 kat melaka kot tahun baru ni..insyaallah...

syakirah sibuk panggil kakak die..mmg die x blh bercakap lg...setakat pgil "aaa" je blh la...umur bru 10 bulan kan...selalu nye ada jgk kakak die duk main tp hari ni,die sowang je ada...mti bosan 2...coz kakak x buli die ari ni....

ok la cik blog ada mase kite jmpe lg ye...mls la coz intenet pun lembab nk mampuzzzz....nk upload pic pun x blh...
ok bye...dada tata titi tutu...
@@@senyun sokmo@@@

2 comments:

  1. waaa anak mu balik kg ye... hahah saje je bagi can tu da... bg can ibu n babah dea lOmentik...hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahahaaa...pandai2 la mu ni bieee.....klu ye ade x leh nk lomantik2 nye...dengki...hahahaahaha

    ReplyDelete